TABITHA LEMAIRE - Tu Es Le Chant


See Also

  • TABITHA LEMAIRE - Tu Es Le Chant
  • TABITHA LEMAIRE - Tu Es Le Chant. Happy a nice day all of dramaticmusings beloved visitors. Now we'll share :"TABITHA LEMAIRE - Tu Es Le Chant." we hope that you like this TABITHA LEMAIRE - Tu Es Le Chant.

    TABITHA LEMAIRE - Tu Es Le Chant


    This single was released on 2012.


    Scale: E Major
    Time Signature: 4/4
    Tempo: 60
    Suggested Strumming: DU,DU,DU,DU

    [INTRO] F#m B A E
    [VERSE]
    E Emaj7
    Seigneur, Tu es la force
    C#m A
    L'amour qui brule en moi
    A E/Ab
    Comme une flamme
    B A
    Le soutien de mon ame
    E Emaj7
    Seigneur, Tu es la joie
    C#m A
    Qui brille sur mon visage
    E/Ab
    Tu es ma gloire
    B A
    Tu es tout pour moi


    F#m E/Ab
    Et quand je contemple
    Abm C#m
    La grandeur de Ton amour
    D Bsus4
    Mon etre entier veut t'adorer

    [CHORUS x2]
    F#m E/Ab
    Tu es le chant que je chante
    Am E/Ab
    Tu es la melodie de mon coeur
    F#m B A E
    A jamais le sujet de mes louanges
    <!--
    Found any corrections in the chords or lyrics? What do you think about this song? Please leave a comment below.

    You are reading: TABITHA LEMAIRE - Tu Es Le Chant


    Thank you for reading this TABITHA LEMAIRE - Tu Es Le Chant.

    That's the TABITHA LEMAIRE - Tu Es Le Chant

    That's the TABITHA LEMAIRE - Tu Es Le Chant song lyric. We hope you like it. Always visit this blog to find various song lyrics that you need.

    You are reading TABITHA LEMAIRE - Tu Es Le Chant, Url address: https://dramaticmusings.blogspot.com/2015/07/tabitha-lemaire-tu-es-le-chant.html