ENNU NINTE MOIDEEN - Mukkathe Penne


See Also

  • ENNU NINTE MOIDEEN - Mukkathe Penne
  • ENNU NINTE MOIDEEN - Mukkathe Penne. Happy a nice day all of dramaticmusings.info visitors. On this occasion we will share :"ENNU NINTE MOIDEEN - Mukkathe Penne." we hope that you like this ENNU NINTE MOIDEEN - Mukkathe Penne.

    ENNU NINTE MOIDEEN - Mukkathe Penne


    This song is from the movie Ennu Ninte Moideen (2015), released on September 19, 2015 starring Prithviraj Sukumaran, Parvathy.
    What I loved the most about this song was the intro and the guitars in the background. The way that he sang the chorus also was interesting. The energy in his vocals, the passion and the vibe in the lyrics all made this song very nice to hear.


    Scale: G Minor
    Time Signature: 3/4
    Tempo: 156
    Suggested Strumming: DU,DU,DU

    [INTRO] Gm
    [VERSE]
    Gm D
    Sa ma ga pa ma ni da pa
    Cm D
    Ga ma pa da ni sa ri sa
    Gm D Cm F
    Sa ma ga pa ma ni da ni sa pa
    D Cm Bb
    Ga ma pa da ni sa ri sa
    Eb Cm
    Sa ga ma pa ri sa ni da ma ni
    D Bb
    Ni sa ri ga sa ni da pa ni da
    D Cm
    Sa ga ma pa ni sa ni
    D
    Ma pa da pa ma pa ga
    Bb D Gm
    Ni sa ma ga ra ni sa
    Bb D G
    Ni sa ma ga ra ni sa

    [VERSE]
    Gm D
    Ennile ellinnaal padacha penne
    Cm D
    Mukkathe mannilayi piranna penne
    Gm D Cm F
    Ennile roohiley palkuthiyalle..
    D Cm Bb
    Ennile nooraayi nee niranjathalle
    Eb Cm
    Ennile velichavum neeye..
    D Bb
    Muthayi nee minnana maalayalle
    Bdim Cm
    Ennile ishkintey noore
    F Cm D
    Aarum kaana oliyum neeye

    Bb Bdim D
    Ente kithabile penne
    Bb Bdim G
    Ente kithaabile penne

    [INSTRUMENTAL] Gm D Cm D
    [INSTRUMENTAL] Gm D Cm F D Cm Bb
    [INSTRUMENTAL] Eb Cm D Bb Bdim Cm F D

    [VERSE]
    Gm D
    Sa ma ga pa ma ni da pa
    Cm D
    Ga ma pa da ni sa ri sa
    Gm D Cm F
    Sa ma ga pa ma ni da ni sa pa
    D Cm Bb
    Ga ma pa da ni sa ri sa
    Eb Cm
    Sa ga ma pa ri sa ni da ma ni
    D Bb
    Ni sa ri ga sa ni da pa ni da
    D Cm
    Sa ga ma pa ni sa ni
    D
    Ma pa da pa ma pa ga
    Bb D Gm
    Ni sa ma ga ra ni sa
    Bb D G
    Ni sa ma ga ra ni sa

    [VERSE]
    Gm D
    Ennile ellinnaal padacha penne
    Cm D
    Mukkathe mannilayi piranna penne
    Gm D Cm F
    Ennile roohiley palkuthiyalle..
    D Cm Bb
    Ennile nooraayi nee niranjathalle
    Eb Cm
    Ennile velichavum neeye..
    D Bb
    Muthayi nee minnana maalayalle
    Bdim Cm
    Ennile ishkintey noore
    F Cm D
    Aarum kaana oliyum neeye

    Bb Bdim D
    Ente kithabile penne
    Bb Bdim G
    Ente kithaabile penne

    <!--
    Found any corrections in the chords or lyrics? What do you think about this song? Please leave a comment below.

    You are reading: ENNU NINTE MOIDEEN - Mukkathe Penne


    Thank you for reading this ENNU NINTE MOIDEEN - Mukkathe Penne.

    That's the ENNU NINTE MOIDEEN - Mukkathe Penne

    That's the ENNU NINTE MOIDEEN - Mukkathe Penne song lyric. We hope you like it. Always visit this blog to find various song lyrics that you need.

    You are reading ENNU NINTE MOIDEEN - Mukkathe Penne, Url address: https://dramaticmusings.blogspot.com/2015/10/ennu-ninte-moideen-mukkathe-penne.html