DAASEBRE GYAMENAH (DWAMENAH) ft. LORD KENYA - Kokooko lyrics


See Also

  • DAASEBRE GYAMENAH (DWAMENAH) ft. LORD KENYA - Kokooko lyrics
  • DAASEBRE GYAMENAH (DWAMENAH) ft. LORD KENYA - Kokooko lyrics. Hi al of song lyrics beloved visitors. On this occasion I am going to share :"DAASEBRE GYAMENAH (DWAMENAH) ft. LORD KENYA - Kokooko lyrics." i hope that you like this song lyric.

    DAASEBRE GYAMENAH (DWAMENAH) ft. LORD KENYA - Kokooko lyrics



    CHORUS
     Megyina wo pono akyi na me b)mu s3
     Kokooko
     To w’adwene mu na )d) b3 bue me
     Me w) asem d3d3 bi de ma wo oo
     Nti ma w’akoma dwo s3 dukuro nsuo
     Woo woo yeah ah
     I can never live without you
     Megyina wo pono akyi na me b)mu s3
     Kokooko
     To w’adwene mu na )d) b3 bue me oo

     Megyina wo pono akyi na me b)mu s3
     Kokooko
     To w’adwene mu na )d) b3 bue me
     Me w) asem d3d3 bi de ma wo oo
     Nti ma w’akoma dwo s3 dukuro nsuo
     Woo woo yeah ah
     I can never live without you
     Megyina wo pono akyi na me b)mu s3
     Kokooko
     To w’adwene mu na )d) b3 bue me oo

    VERSE 1
     Meb) hy3nhy3n na ay3 kwa oo
     Nso )d) kwan so sem de3 obiara nnim
     Me w) asem d3d3 bi de ma wo oo
     Nti ma w’akoma dwo s3 dukuro nsuo
     S)re na tie tie tie me
     3w) m’dwene mu s3 ma hy3 3b) bi
     Nanso sikasem asisi m’aso bebree
     Fi s3 mese ade3 3f3 y3 wo f3
     Nanso sika p3 y3 Nyame ama nti
     Mede br3br3 na 3b) )bra yi
     Bettie wo a wose
     Darlin 3y3 a na ma kai wo oo
     )k) ba no saa na asem 3y3 aba
     Fi s3 akoma nky3 na anu ne ho
     Na de3 y3 nim no anopa nso
     Y3n ns) kanea nhw3 n’anim anadwo oo
     Oh dear, darlin, I can never live without you

    CHORUS
     Megyina wo pono akyi na me b)mu s3
     Kokooko
     To w’adwene mu na )d) b3 bue me
     Me w) asem d3d3 bi de ma wo oo
     Nti ma w’akoma dwo s3 dukuro nsuo
     Woo woo yeah ah
     I can never live without you
     Megyina wo pono akyi na me b)mu s3
     Kokooko
     To w’adwene mu na )d) b3 bue me oo


    Read : DAASEBRE GYAMENAH (DWAMENAH) - Still I Love You lyrics


    Read : KOJO ANTWI - Afrafranto lyrics (& translation)


    VERSE 2
       2x
     Woo woo, Mark Mantey
     )d) b3ka s3 ma nya bi na me nkai no
     Nanso nti saa
     Na mom tiri ny3 b)fr3 na ya pai mu ahw3 oo
     Gye me di s3 nea me gye wo di yi a
     S3 y3d) y3 ho a akyiny3 nni h) oo
     Na mom ny3 de3 adwei p3 ne s3
     )no de3 daa daa na )w) dua so
     Na s3 w'ank) bi a wose y'ank) nti
     Adwen dwen dwen ay3 me problem
     Oh dear, darlin, I can never live without you

    CHORUS
       2x
     Megyina wo pono akyi na me b)mu s3
     Kokooko
     To w’adwene mu na )d) b3 bue me
     Me w) asem d3d3 bi de ma wo oo
     Nti ma w’akoma dwo s3 dukuro nsuo
     Woo woo yeah ah
     I can never live without you
     Megyina wo pono akyi na me b)mu s3
     Kokooko
     To w’adwene mu na )d) b3 bue me oo

    VERSE 3  (LORD KENYA)
     Lord Kenya, mede mirika, ahokeka ho me ka
     Me b3pai mu aka
     Me firi Saka
     Na obaa yi wate me kwakwa
     Mote kwakwa, k) tena Adabraka
     Ma afei de3 y3n nte me nka
     3y3 biribi, anaano anaano mese
     Hw3 obaa sei ne sere3
     Tes3 )k)de3 ntaban, f3f33f3
     Wo kasa ne wo nkwan pa, d3d33d3
     )mp3 mansotwe, me tweren, 3tene
     Tes3 asubonten a
     Na )mp3 kasa tenten ne ntoa toa
     N’ano ne nhua hua, me dwan me toa
     )b) si pi, si ta
     Na s3 )woso ne to a, asem nkoa
     3ma ne te te tes3 t))
     Krotwea Mansa mpo nya sika mpo na wanya ahot)
     Wiase sika mpem mpem mpo ntumi nt))
     Obaa mu baa nie
     Wei de3 me se m'ak) fie
     Na mab) kokooko
     Na me nya wo a mawie, mawie
     Wat up

    CHORUS
       3x
     Megyina wo pono akyi na me b)mu s3
     Kokooko
     To w’adwene mu na )d) b3 bue me
     Me w) asem d3d3 bi de ma wo oo
     Nti ma w’akoma dwo s3 dukuro nsuo
     Woo woo yeah ah
     I can never live without you
     Megyina wo pono akyi na me b)mu s3
     Kokooko
     To w’adwene mu na )d) b3 bue me oo
                        

    You are reading: DAASEBRE GYAMENAH (DWAMENAH) ft. LORD KENYA - Kokooko lyrics


    Thanks for your visit to this songs lyric.

    That's the DAASEBRE GYAMENAH (DWAMENAH) ft. LORD KENYA - Kokooko lyrics

    That's the DAASEBRE GYAMENAH (DWAMENAH) ft. LORD KENYA - Kokooko lyrics song lyric. We hope you like it. Always visit this blog to find various song lyrics that you need.

    You are reading DAASEBRE GYAMENAH (DWAMENAH) ft. LORD KENYA - Kokooko lyrics, Url address: https://dramaticmusings.blogspot.com/2016/08/daasebre-gyamenah-dwamenah-ft-lord.html