PAPPY KOJO ft. AKITI WRO WRO - Van Damme lyrics


See Also

  • PAPPY KOJO ft. AKITI WRO WRO - Van Damme lyrics
  • PAPPY KOJO ft. AKITI WRO WRO - Van Damme lyrics. Hello all of dramaticmusings visitors. Now I am going to share :"PAPPY KOJO ft. AKITI WRO WRO - Van Damme lyrics." i really hope that you like this song lyric.

    PAPPY KOJO ft. AKITI WRO WRO - Van Damme lyrics



      Produced by LEXYZ

    VERSE 1  (PAPPY KOJO)
     Ma me y3 mpo mo nhu bi da
     Bue wasowa, bue waniwa
     Rap no me de asra, w'ahoa
     )gyina me nant3m, w'apua
     Nea me y3 no )b3hu mpo a gyed3 w'asua
     Na me time no )b3twam mpo a gyed3 m'atua
     Na 3b3so mpo a gyed3 m'adua
     Wo ndwom w) b3b) mpo a gyed3 ky3fua
     Wonp) wonp) wonp) nkum
     Style no y3 too raw wonp) nkum
     Mo ma no afena ntwitwa, wond) gum
     Na s3 Opana b3gyimi dea wonp) kum
     Wano fi, ma 3nim a ne aroba
     3dwen d3 3w) swag nso hmm 3y3 aloma
     Ay3 woho Totti, gyama afiri Roma
     Fante rap me nka ho a no aroma
     Ame me ho t)m
     Masan aguan na ****
     Masan aguan, ame me ho d)m
     Paps y3 y3 adze ama Nyame ne ho t) no
       tarkumlyrics
     Hw3 3de b3hy3 wo mu a ka
     Hw3 na ma anpo wo do
     Hw3 na manto wo kol
     Van Damme maaba hw3 na me to wo ndwom
     Ah [uuuuwww uuuuuwww]
     Me nni wo ho time
     [Breda ka kyer3 w)n]
     [Y3n nni w)n ho time koraa]
     (spit)
     Wo ho fi


    Read : PATORANKING ft. SARKODIE - No Kissing Baby lyrics (& translation)


    Read : MEDIKAL ft. SARKODIE - Confirm Remix lyrics


    CHORUS
     There was once a boy nobody ever knew
     Whatever he had planned nobody had a clue
     )noa na )nim mo )te
     )noa na )nim mo )hu
     )ny3 ma )b3ka, )ny3 ma )b3tie
     Aso)den nti no clue
     W)fr3 no d3n
     Van Damme   16x

    VERSE 2  (AKITI)
     ****************
     Wohu w)n na w'asom w)n ano
     Ma me y3 no )y3 du
     Ma mo y3 no )y3 hahaaha ted3 sunbui
     Mo ma no mic na )po dodo
     )ntumi heat hw3 ne ho popo
     Hw3 meleba d3 k3k3
     Rap no mede ahuta meho d3 p3p33
     Ah, ame me y3 don mey3 tycoon
     Awo 3y3 toy 3y3 cartoon
     Ma w)n te ase d3 ball b) no )twere one player a
     [)bu wo nan mu]
     School k) no 3k) na ansua dea
     [3ka wanan mu]
     Y3n k) club, y3n tun up
     Y3n y3 adze no boys no b3 love
     )y3 gidigid d3 3w) swaga
     Nanso 3hy3 fake prada
     Ma )ka no mante
     Gyae na me ngye
     Boy bi gyegye me, Deeba
     Hw3 hw3 hw3 nakoma atu
     )hu d3 meleba nabam abu
     Yasesam, )lekekam, )se Akiti 3y3 hu
     )se Akiti ma 3ley3 no ama boys no ab) hu
     [)dado]
     Nnwanefo, )k) b))la na )di b)ne a )de hy3 p3t3
     Y3n Nyame w) y3n akyiri oo
     Nti y3n nsuro
     Yaaba na w)n bob) w)n k3t3
     [Ka kyer3 w)n]
     W)n guan, )dado
     [Too trust]

    CHORUS
     There was once a boy nobody ever knew
     Whatever he had planned nobody had a clue
     )noa na )nim mo )te
     )noa na )nim mo )hu
     )ny3 ma )b3ka, )ny3 ma )b3tie
     Aso)den nti no clue
     W)fr3 no d3n
     Wro Wro   16x

    OUTRO
     Van Damme, Van Damme, Van Damme
                        

    You are reading: PAPPY KOJO ft. AKITI WRO WRO - Van Damme lyrics


    Thank you for reading this songs lyric.

    That's the PAPPY KOJO ft. AKITI WRO WRO - Van Damme lyrics

    That's the PAPPY KOJO ft. AKITI WRO WRO - Van Damme lyrics song lyric. We hope you like it. Always visit this blog to find various song lyrics that you need.

    You are reading PAPPY KOJO ft. AKITI WRO WRO - Van Damme lyrics, Url address: https://dramaticmusings.blogspot.com/2016/10/pappy-kojo-ft-akiti-wro-wro-van-damme.html